Zgodovina

V podjetju Terinda d.o.o. se že od leta 1993 ukvarjamo s prodajo športnih oblačil, obutve, rekvizitov in pripomočkov že uveljavljenih blagovnih znamk. V teh letih smo se učili kako učinkovito prodajati, kaj zanima kupce in kakšni so kvalitetni materiali iz katerih so narejeni izdelki. Kot uspešno podjetje, ki zna prisluhniti željam kupcev, smo se odločili za razvoj lastne blagovne znamke TERINDA.

RAZVOJ BLAGOVNE ZNAMKE

Vsaka blagovna znamka nosi za sabo svojo zgodbo. Za njen razvoj podjetje potrebuje čas, usposobljene ljudi, izkušnje in še mnogo drugih veščin, ki naredijo blagovno znamko edinstveno. Ker želimo slediti spremembam in našim kupcem ponuditi konkurenčne izdelke, le-te nenehno izboljšujemo in razvijamo nove. Pri razvoju je za nas zelo pomembno, da je izdelek kvaliteten in uporaben za kupce.

NOVA CELOSTNA PODOBA

Ker se zavedamo, kako zelo pomembna je vizualna podoba znamke na trgu, smo se odločili narediti velik korak večji prepoznavnosti blagovne znamke TERINDA s povsem novo sodobno vizualno podobo. Nov logotip v obliki črke T predstavlja krila orla, ki ponazarja svobodo, prefinjenost in željo po uspehu. Naše izdelke boste sedaj lažje prepoznali po svežem in čistem oblikovalskem pristopu v modri in zeleni barvi. Ohranjamo pa slogan blagovne znamke Terinda – „Sports means life.“, saj nas povezuje že od samih začetkov in nas navdihuje, da delamo in razvijamo izdelke s katerimi boste lahko tudi vi uživali v športnem življenju. Zgodba naše blagovne znamke TERINDA je za podjetje še posebej pomembna, saj se je zaradi njenega razvoja v podjetje aktivno vključila cela družina in je podjetje Terinda d.o.o. postalo družinsko podjetje.